Verrassing !!!!! - Reisverslag uit Didam, Nederland van André Aaldering - WaarBenJij.nu Verrassing !!!!! - Reisverslag uit Didam, Nederland van André Aaldering - WaarBenJij.nu

Verrassing !!!!!

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

07 Juni 2014 | Nederland, Didam

In mijn vorige verhaal heb ik, met een reden, iedereen een beetje op de verkeerde gedachte proberen te zetten. Want wat wil het verhaal. Toen ik terug kwam van de trekking naar Everest BC was het nog 19 dagen voordat ik richting huis zou gaan. Om met Arnold een paar dagen op pad te gaan was helemaal top maar om de rest van de dagen in KTM rond te hangen was een beetje te veel van het goede had ik mezelf bedacht. Nu wil het geval dat de vliegmaatschappij Ethihad waar ik mee vlieg een kantoor in KTM heeft. Hier heb ik mijn vluchtschema richting Amsterdam kunnen veranderen. Speciaal om Loes te verrassen met mijn onverwachte thuiskomst heb ik dit plannetje bedacht. Door deze verandering kom ik een week eerder thuis dan dat de bedoeling was. Dit komt dan tevens goed uit omdat mijn oudste zoon Dave op 6 juni een feestje geeft omdat hij jarig is. Omdat ik toch aan het veranderen was heb ik de vlucht naar Abu Dhabi gelijk maar wat verder naar voren geschoven zodat ik nu meer dagen de tijd heb om in de Emiraten rond te kijken. Ik schrijf dit verhaal terwijl ik in het vliegtuig zit van KTM richting Abu Dhabi. Probeer me de gezichten van Loes men Dave voor te stellen als ze me plotseling en onverwacht op de stoep zien staan :-) :-). Maar nu eerst een dikke week in de Emiraten rond kijken. Verheug me er erg op en ben zeer benieuwd wat ik allemaal te zien ga krijgen. Zal best wel een verschil zijn met Nepal. Ik kon dit bericht natuurlijk niet eerder online zetten maar bij deze is iedereen weer op de hoogte :-) en er komt natuurlijk nog een verslag van mijn belevenissen in de Emiraten.

• 07 Juni 2014 - 08:56

Peter Jongeneel:

dus als het goed heb begrepen (gezien je gewijzigde reis plan) ben je nu thuis ?? zoja welkom !! ,ja moet een verassing zijn voor Loes en Dave (en alle anderen) Man wat hebben we genoten van je reisverslagen .je mag zo weer weg :):) ,hopen je snel te zien ,maar gezien je verdere plannen als ""reisleider"" ,zal er wel weer een verslag uit een ander werelddeel komen . gr van C&P
    PS !!!!!!!! gefeliciteerd met Dave,s verjaardag (ook aan Loes en Dave zelf )

• 07 Juni 2014 - 12:43

Dorien Fierkens:

Hoi André.

Wat gezellig voor Loes, dat je onverwacht nu al thuis bent. Wat een verrassing.
    Geniet samen van een mooi weekend.

• 10 Juni 2014 - 11:32

Martine:

Hoi André, welkom terug! Ik heb genoten van je geweldige reisverhalen. Loes en the boys waren vast blij je weer gezond terug te zien. Hopelijk tot gauw & op naar je volgende avontuur. Groeten, Martine (ps. zie je nog kans volgende week, dinsdag 17 juni, naar de AVP veldoefening in Beers te komen...zou leuk zijn)

Verslag uit: Nederland, Didam

Beklimming Cho Oyu Nepal/Tibet april/mei 2014

Expeditie naar de 8201 meter hoge Cho Oyu.

Op 10 april 2014 vertrek ik richting Kathmandu, de hoofdstad van Nepal. Hier ga ik me melden bij Summit Climb waarna ik op 22 april vertrek voor een zes weken durende expeditie richting de top van de zesde berg ter wereld de " Cho Oyu ". Summit Climb is een bedrijf wat gespecialiseerd is in allerlei beklimmingen en trekkings in het hooggebergte overal ter wereld. Het grootste gedeelte van hun expedities vinden plaats in het Himalaya gebergte. Ze zijn er dan ook trots op dat ze elk jaar een expeditie in het voor en najaar organiseren naar de hoogste berg ter wereld de " Mount Everest ". Vaak met een hoog percentage aan geslaagde toppogingen. De "Cho Oyu" is met zijn 8201 meter hoogte de zesde berg ter wereld. Het is zeker geen technisch moeilijke berg om te beklimmen maar de hoogte, kou, duur, sneeuw en een luchtdichtheid van minder dan 40% maken het er niet makkelijk op. Om deze topprestatie te kunnen leveren en alle bijkomende organisatorische zaken goed te regelen ben ik al een lange tijd bezig met de voorbereidingen. Door veel te trainen met wandelen,zwemmen,badmintonnen en de nodige uurtjes in de sportschool hoop ik fysiek sterk aan de start te verschijnen. Op het organisatorische vlak ben ik druk met het regelen van uitrusting, inentingen, verzekeringen, vliegtickets enz enz. Via deze site wil ik de mensen die het leuk vinden om mij te volgen weer op de hoogte houden van deze ook voor mij bijzondere uitdaging en kunnen we hopelijk genieten van mooie ervaringen en verhalen.

Gr. André.

07 Juni 2014

Verenigde Arabische Emiraten. Abu Dhabi.

07 Juni 2014

Verenigde Arabische Emiraten. Dubai.

Verrassing !!!!!

29 Mei 2014

Lukla - Kathmandu.

26 Mei 2014

Trekking Everest BC. Dag 9 & 10 & 11 & 12 & 13.
André

Na een lange tijd van training en voorbereiding ga ik op 26 Januari naar Argentinie om daar met HT reizen een expeditie te maken naar de 6962 meter hoge Aconcaqua. Een maand later 26 Februari vlieg ik vanuit Santiago de Chili door naar Peru waar ik op 1 Maart de Inca Trail naar de Machu Picchu ga lopen. Daarna nog een paar dagen vakantie vieren en dan verwacht ik 8 Maart weer thuis te zijn in Didam. Ik hoop dat jullie kunnen gaan genieten van mijn reisverhalen. Gr. André.

Actief sinds 23 Juli 2012
Totaal aantal bezoekers 92055