Oost - West ........... - Reisverslag uit Didam, Nederland van André Aaldering - WaarBenJij.nu Oost - West ........... - Reisverslag uit Didam, Nederland van André Aaldering - WaarBenJij.nu

Oost - West ...........

Door: André Aaldering

Blijf op de hoogte en volg André

12 Maart 2008 | Nederland, Didam


Omdat het vliegtuig overboekt was mocht ik op kosten van Iberia nog een extra dag in Lima blijven. Terwijl ik in de rij stond bij het inchecken voor mijn reis van Lima naar Madrid zag ik voor me al opgewonden mensen met ontevreden gezichten weglopen. Toen ik aan de beurt was kreeg ook ik de mededeling dat ik pas de volgende dag naar Madrid zou kunnen vertrekken. Na wat tegenstribbelen van mijn kant werd ik met nog zeven personen per bus naar een vijf sterren hotel gebracht. Achteraf wel lachen natuurlijk. Het was een super hotel met een super de luxe kamer en waar het ontbijt de volgende morgen een ware lust voor het oog en buik was. Allerlei verse vruchten, diverse soorten vruchtensap, wel tien soorten broodjes, vele soorten warme hapjes, drie soorten eieren, spek enz enz enz. Te veel om op te noemen. De vorige avond was ik al met een Deense jongen een drankje wezen drinken aan het strand van Lima. Samen met hem heb ik de rest van de dag aan het hotelzwembad gelegen en genoten van de extra dag luxe die we van de luchtvaartmaatschappij mochten ontvangen. Tegen de avond werden we opgehaald waarna ik geheel volgens schema en op tijd in Nederland was waar Loes en Dave mij op stonden te wachten. Deze laatste had nog een verrassing voor zijn vader in petto. Hij had namelijk nog een klein feestje georganiseerd ter ere van het behalen van de top van de Aconcaqua. Bij Arnhem werd de afslag Westervoort genomen en bij het hotel van Theo en Jose stond mij een warm onthaal te wachten door familie, vrienden, en bekenden. Heel erg leuk allemaal. Leuk was het ook dat iedereen al zo’n klein beetje wist wat ik allemaal had meegemaakt. Voordat ik aan de reis begon heb ik getwijfeld of ik een reissite zou moeten gaan bijhouden. Nu, na zes weken en zoveel leuke reacties later, ben ik heel erg blij dat ik het gedaan heb. Ga dadelijk de foto’s bij de verhalen zetten en hoop dat jullie dan een nog betere indruk krijgen van wat ik de afgelopen weken heb mogen mee maken. Nu zit het er allemaal op. Dit is het laatste stukje wat ik schrijf. Ik heb een heel erg mooie tijd gehad en heb veel genoten. Heb veel meegemaakt en heb veel gezien. Het is allemaal goed verlopen maar ik ben ook blij dat ik gezond en wel weer thuis ben waar ik kan genieten van de alledaagse dingen.
Bij dezen wil ik iedereen die op welke wijze dan ook Loes en mij gesteund heeft tijdens mijn voorbereidingen op deze reis, en de reis zelf natuurlijk, bedanken voor hun steun. Een iemand wil ik in het bijzonder bedanken en dat is mijn bruidje Loes die al de tijd, vanaf het eerste moment, mij gesteund heeft in goede maar ook in slechte tijden.

Iedereen bedankt en tot ………….

Groetjes André.

  • 12 Maart 2008 - 10:10

    Jan Poell:

    Ziens?

    Eind goed, al goed.

  • 12 Maart 2008 - 15:06

    Jan En Dinie:

    Fijn dat je zo genoten hebt maar Loes is blij dat je weer thuis bent.

  • 12 Maart 2008 - 15:15

    Bettie:

    Blij dat je weer veilig met twee benen op Nederlandse bodem bent beland. Bedankt voor al je uitgebreide verslagen. Goeie club he, Iberia! Wij stonden vorig jaar in Ecuador niet eens op de passagierslijst toen we terug naar Nederland zouden vliegen! Geniet nog even na van je vrije dagen en tot maandag.

  • 12 Maart 2008 - 16:12

    Martin:

    Welkom Thuis

  • 13 Maart 2008 - 07:40

    Moetje:

    Jong ut gemoed schiet mien vol

  • 13 Maart 2008 - 16:12

    Marco,josette En Job:

    Bedankt voor je leuke verslagen en tot gauwXXgroetjes uit Lobith

  • 13 Maart 2008 - 18:25

    Fred En Ria:

    Nou bedankt voor het meelezen graag gaan we de volgende keer allemaal mee.
    Zie je

  • 14 Maart 2008 - 20:27

    Dorien:

    heel erg leuk, dat je de afgelopen weken deze reissite bij gehouden hebt. Leuk om te lezen (je schrijft echt mooi) en we zijn helemaal op de hooogte van jouw grote avontuur, de afgelopen weken. Ik had Loes nog een keer uitgenodigd op de koffie (dacht ze is natuurlijk erg eenzaam nu André weg is) maar ze heeft zelf afgezegd, dus 't ligt niet aan mij.
    Was druk met de arbeid. Hopelijk spreken we elkaar gauw weer een keer. Heel veel groeten Dorien en fam.
    p.s. Mooie foto's.

  • 16 Maart 2008 - 08:42

    Richard En Margot:

    Nou Andre, Ik ben er even voor gaan zitten om alle foto's te bekijken. Geweldig, wat een reis heb jij gemaakt.
    Indrukwekkend. Dit zal lang op je netvlies blijven staan. Die foto van je schoenen vond ik ook orgineel. Die mag je wel vergroten. Dat zijn toch echt je maatjes geworden. Morgen begint waarschijnlijk het gewone leven weer. Zal wel even wennen zijn. Wij wensen je veel succes. En we willen jullie tevens nog bedanken voor de gezellige avond vorige week zondag.
    p.s. Ik denk dat we 1e paasdag Guy al Homo eten, ziet er zo lekker uit !!!!!!

    Groetjes van Richard en Margot

  • 16 Maart 2008 - 10:11

    Marc:

    Ik heb lang op je site gekeken en door je verslag en je fotos heb ik een klein beetje met je mee mogen beleven..
    Ik denk dat deze ervaring voor jouw er een voor 't leven is. Geweldig en geniet lang na .. dat is het waard vlgs. mij

    Tot onderwater,
    Marc

  • 25 Maart 2008 - 15:32

    Lucia Dijkstra:

    Hoi Andre,

    Ik weet niet of je dit nog leest maar ik heb met heel veel plezier en bewondering jouw verhaal en foto's gelezen/bekeken. Ben ook een tikkie jaloers wat een avontuur.
    Super ik kan mij voorstellen dat dit een fantastische ervaring is geweest.
    Je zult nog wel lang nagenieten..........
    groetjes, Lucia

  • 31 Maart 2008 - 11:41

    Anne Peters:

    Andre, mijn complimenten voor deze geweldige prestatie!

    groetjes Anne

  • 16 Oktober 2009 - 14:41

    Mariannevan Grieken:

    Beste Andre. Eindelijk een reactie op je mooie reisverslag. Je hebt een geweldige reis gemaakt. Ik heb met plezier je verslag gelezen.
    Wie weet of wij er een keer heengaan.
    In ieder geval de moeite waard!
    Hartelijke groet Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

André

Na een lange tijd van training en voorbereiding ga ik op 26 Januari naar Argentinie om daar met HT reizen een expeditie te maken naar de 6962 meter hoge Aconcaqua. Een maand later 26 Februari vlieg ik vanuit Santiago de Chili door naar Peru waar ik op 1 Maart de Inca Trail naar de Machu Picchu ga lopen. Daarna nog een paar dagen vakantie vieren en dan verwacht ik 8 Maart weer thuis te zijn in Didam. Ik hoop dat jullie kunnen gaan genieten van mijn reisverhalen. Gr. André.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 991
Totaal aantal bezoekers 92845

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 08 Oktober 2014

Expeditie Cho Oyu najaar 2014.

10 April 2014 - 13 Juni 2014

Beklimming Cho Oyu Nepal/Tibet april/mei 2014

08 Juli 2013 - 07 September 2013

IJsland Groepsreizen NoSun zomer 2013

26 Januari 2008 - 08 Maart 2008

Zuid Amerika - Aconcaqua

Landen bezocht: