TOP GEHAALD! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van André Aaldering - WaarBenJij.nu TOP GEHAALD! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van André Aaldering - WaarBenJij.nu

TOP GEHAALD!

Door: Dave Aaldering

Blijf op de hoogte en volg André

17 Februari 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo Allemaal,

Even een korte update, Pa heeft zojuist gebeld vanuit het basiskamp met de satelliet telefoon om te melden dat de top van de Aconcaqua is gehaald!!!!!!

Wanneer hij terug beneden is zal hij zelf verder berichten over zijn ervaringen!

Groeten,

Dave

• 17 Februari 2008 - 21:06

Loesje:

hallo schatje
    Van harte proficiat.Helemaal super.Ik zei toch al dat je een topper was.
    Ik ben apetrots op jou.
    Veel plezier nog en kom veilig weer beneden.Tot later.
    XXXXXXXXXXXXXXXXLoesje.

• 17 Februari 2008 - 21:16

Annie:

hallo andre
    gefeliciteerd met het bereiken van de top een geweldige prestatie en vergeet de vlag niet

• 17 Februari 2008 - 21:22

Coby:

Hoi Andre.

Mooi om goed nieuws te horen vanuit Argentinie!! Gefeliciteerd met het behalen van de top. Rust maar goed uit en dan succes met de weg terug.

Groetjes Coby

• 17 Februari 2008 - 21:28

Linda:

geweldig dat je het gehaald hebt super ik ben trots op je ik heb het ook leuk in Oostenrijk met je vrouwtje ze is ook super doei en tot gauw

• 17 Februari 2008 - 21:38

Antoine:

Plaatsvervangende blijdschap hiero, TE GEK!!!

Gefeliciteerd Dre!

Nu moeten we een nog diepere duik maken om je maximaal verticaal afstandverschil te behalen :)

De garoeten, Antonio Bolderas de Boullion

• 17 Februari 2008 - 22:13

Edwin En Erna:

Hoi Andre,
    Gefeliciteerd. Helemaal geweldig dat je de top bereikt hebt, moet voor jou een super gevoel zijn.
    We kijken uit naar jou verslag van de tocht.

Groetjes :hugging:

• 17 Februari 2008 - 22:16

Richard En Margot:

Super Andre. Dat doen niemand je zomaar na. Proficiat.Je mag zeker trots zijn op jezelf. En nu veilig naar beneden.
    Groetjes van Richard en Margot

• 18 Februari 2008 - 08:59

Peter & Tineke:

andre SUPER dat je gehaald hebt. proficiat

peter +tineke

• 18 Februari 2008 - 12:51

Peter Gr.:

André,

Gefeliciteerd met het bereiken van de Top en succes met de weg terug.

• 18 Februari 2008 - 14:53

Jo En Diny:

Hoi Andre
    Helemaal Top!Vanaf vandaag mag je voor eens en altijd "De Topper"worden genoemd!
    Nu even "rust" nemen en dan weer veilig naar beneden.Tot gauw, groetjes van Jo en Diny

• 18 Februari 2008 - 15:26

BB:

Ik ben weer trots op je!!!

Cho Oyu??????

• 18 Februari 2008 - 19:44

Marco,josette En Job:

hey super man!!!Dit is waar je het allemaal voor deed he!We kijken uit naar je verhaal.
    groeten

• 18 Februari 2008 - 20:54

Wintersporters:

Hallo Andre.
    Super dat je de top hebt bereikt.
    En nu weer veilig naar beneden.
    We drinken er hier wel een paar op.
    Groeten uit Oostenrijk.

• 18 Februari 2008 - 22:04

Willem:

joo
    andre super dat je het hebt gehaald ben vet jaloers haha wie weet als ik groot ben.Nou nog veel plezier daar op de terugweg.
    Tot snel

gr willem

• 18 Februari 2008 - 22:07

Leo En Loes:

hey topper,we hadden niet anders van je verwacht! hartstikke goed man,nu weer gauw veilig naar beneden en verder genieten maar.tot gauw horens,liefs leo en loes.

• 19 Februari 2008 - 13:52

Jan En Dinie:

Andre,van harte proficiat met het bereiken van de top.

• 19 Februari 2008 - 14:32

Ria En Fred Van Diem:

Super en groeten aan jullie

• 19 Februari 2008 - 15:22

Roel:

Goedgekeurd!! helemaal TOP

• 19 Februari 2008 - 15:54

Elly:

proficiat broertje met het behalen van de top.Je bent een kanjer.En nu veilig naar beneden.

• 19 Februari 2008 - 15:57

Anne:

He oom van me.
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van de top! Super gedaan!
    En nu weer veilig beneden komen hé!!
    Groetjes anne

• 19 Februari 2008 - 16:55

Martin:

Hallo André,

een TOPprestatie hoor ,maar ik had niet anders verwacht.
    groetjes en een velige terugtocht!!!!

Martin en Ramona

• 19 Februari 2008 - 19:28

Danny,Nico En Maud:

Kale topper!! Ik ben zowaar nog trots op mijn ouwe Nonkel!! Zie dat je veilig weer naar beneden komt!! Ik kijk uit naar je verhalen en foto´s!!

Groeten van ons alle drie

• 19 Februari 2008 - 20:16

Gaby:

Waw, wat leuk Andre, en wat goed!
    We missen je op Schiphol

Groetjes Gaby

• 19 Februari 2008 - 20:34

Ruud En Astrid:

Ik wist dat het je zou gaan lukken, je kunt trots zijn op jezelf. We nemen een borrel om te proosten op jouw prestatie.Ik wil met jou nu de Eltenberg wel beklimmen.
    Groetjes,
    Ruud en Astrid

• 21 Februari 2008 - 15:09

Han Smit:

Nou fantastisch natuurlijk !
    We zijn benieuwd naar z'n eigen verhaal.
    gr.

• 21 Februari 2008 - 18:37

Andre & Els:

he andre super joh om deze prestatie weer te leveren, blijkt maar weer dat je in topconditie bent geniet van deze superervaring, deze andre had hem graag met je willen delen. groetjes andre & els

• 21 Februari 2008 - 18:58

Jos En Liedy:

he andre superklimmer gefeliciteerd met de TOPprestatie ook wij kijken uit naar jouw verhaal en de fotos en veel plezier met de tocht naar de machu picchu

• 21 Februari 2008 - 19:29

Sandra Peters :

Nu ben je ook een topper, niet in de Arena maar op de Aconcagua!
    Gefeliciteerd!