Dag 42 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van André Aaldering - WaarBenJij.nu Dag 42 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van André Aaldering - WaarBenJij.nu

Dag 42

Blijf op de hoogte en volg André

18 Augustus 2013 | IJsland, Reykjavik

Zondag 18-08-2013 Dag 42. Met een wat duf hoofd zit ik aan de keukentafel mijn thee te drinken. ( Heb de vorige avond niet alleen cola gedronken ;-)). Samen genieten we nog na van de vorige avond en ga met Lena mee naar haar tante die verderop in het dorp woont. Hier nog een bakkie thee en dan langzaam richting Reykjavik echter niet voordat ik bij de lokale hotdog tent een speciale hotdog hendrik heb besteld. Het is zoals gewoonlijk druk bij dit soort tentjes. Frietkramen zoals in Nederland zie je hier dan ook niet. Hotdog Hendrik is er een met kaas en nachos. Heel apart maar wel lekker:-). Daarna via een alternatieve route door de bergen naar de camping. Hier heb ik wifi internet en maak er gebruik van om mijn mail te checken en FB bij te werken en de nodige stroom bij te tanken.Het was een mooi weekend. Heb genoten van de manier waarop de IJslanders omgaan met het weer en er op hun manier toch een aardig feestje van weten te maken. Sta elke keer weer versteld van hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Dat maakt IJsland zeker ook tot een mooi land. Vroeg kruip ik mijn slaapzak in. Morgen komen de nieuwe reizigers. Spannend.

  • 19 Augustus 2013 - 18:13

    Bettie:

    Jee! Toch nog een nieuwe groep? En dat terwijl wij, of all places, komend weekend een feest hebben in Didam! Dus geen foto's kijken dan.
    Leuk plaatje hè, dat Stykkisholmer. Veel plezier nog met je nieuwe groep!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

André

Na een lange tijd van training en voorbereiding ga ik op 26 Januari naar Argentinie om daar met HT reizen een expeditie te maken naar de 6962 meter hoge Aconcaqua. Een maand later 26 Februari vlieg ik vanuit Santiago de Chili door naar Peru waar ik op 1 Maart de Inca Trail naar de Machu Picchu ga lopen. Daarna nog een paar dagen vakantie vieren en dan verwacht ik 8 Maart weer thuis te zijn in Didam. Ik hoop dat jullie kunnen gaan genieten van mijn reisverhalen. Gr. André.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 93548

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 08 Oktober 2014

Expeditie Cho Oyu najaar 2014.

10 April 2014 - 13 Juni 2014

Beklimming Cho Oyu Nepal/Tibet april/mei 2014

08 Juli 2013 - 07 September 2013

IJsland Groepsreizen NoSun zomer 2013

26 Januari 2008 - 08 Maart 2008

Zuid Amerika - Aconcaqua

Landen bezocht: